I hate your negative shit

Fan vad jag suger. Skitsamma. Har bättre för mig. Var med Sofie här om dagen och lagade min första lasagne. Fan det är rätt enkelt och roligt att laga mat om man är två faktiskt haha. Simon tyckte den var liiite för rinnig men att den fick godkänt iallafall. Sen hade vi fettokväll framför teven.

Igår så var det bara massa mys :) Vi skulle gått och solat men blev aldrig så, så när jag vaknade upp imorse så gick jag dit själv för att sola och nu är jag hemma och dricker lite kaffe. Ska hoppa in i duschen så får vi se vad som händer senare.

Imorgon ska jag och Sofie till Erikslund köpcenter och kolla lite kläder och sådär och på kvällen ska jag hon och Sarah antagligen först ut och käka någonstans och sen tror jag det blir party med Andreas och gräbbsen. Party blir det iallafall! :D

Det är så kul att pappa fortfarande inte riktigt lärt sig mig.

Jag - *hundögon*  Kan inte du göra kaffe det blir mycke godare då... :)
Pappa - Blir det? :D
Jag - *kan inte hålla mig för skratt* Mja.. hahahaha
Pappa - Vad dum du är :/

Man ba: Sorry, men är det någon som kan göra kaffe så är det jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!