Jag vill leva för dagen och inte låta natten sluka mig nå mer. Och jag vet inte vart jag är, jag är med, men jag är aldrig riktigt där..

Som ny! Igår somnade jag halv 10 och har sovit fram och tillbaka tills imorse då. Älskar när jag kan ligga kvar i sängen och bara försöka somna om mitt i natten, oftast blir jag bara sjukt stressad, hjärnan börjar gå på högvarv och jag är klarvaken i 3 timmar om inte längre. Men jag har blivit väldigt mycke lugnare i mig själv på sista tiden. Man behöver inte tänka igenom allt hundra gånger, som vad jag ska ha på mig för kläder dagen efter eller om jag ska ha diesel eller DKNY perfymen, det. behövs. inte. Och det är jätte skönt :) Sitter och dricker kaffe nu, börjar om någon timme drygt, kl. 12. Har springpass så jobbar både lunch och kväll, men det är väl OK. Har mycke jag behöver göra i veckan, bla. kolla upp synen och beställa ett nytt bankomatkort haha. Jaa, jag trodde jag hade tappat bort det men det hade jag ju inte, men M kläckte ur sig att det var där ett dygn senare så don´t blame me..... ;P Nu är det iallafall klippt och det var tydligen ett nöjje i sig. Nu måste jag därimot hitta något att ha på mig, det är lite svårt i denna röra. Men ska hänga in allt i min lilla walk in closet senare ikväll om jag pallar, inte speciellt fun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!