someone needs to wake up

Bara. En. Dag. Kvar. Fan alltså, jag orkar inte mera nu, känns det som just nu iallafall. Men har en långpanna kvar, 13-21 imorgon. Sen äntligen kan jag få pusta ut. Jobbet har iallafall gått bra, i fredags var det faktiskt rätt kul också. Sen på kvällen gick jag och Sofie ut och drinka lite och träffa sjävlklart på en massa andra trevliga ansikten. Men ikväll pallade jag inte, mina fötter värken som aldrig förr och mina ögonlock har aldrig varit så tunga som dom är just nu. Funderar på att lägga mig i ett bad men då somnar jag väl och drunknar, som i och försig skulle vara rätt så skönt just nu.. men det blir nog sängen och reprisen av Idol istället. Dö får jag göra en annan dag och för lite värre. Sen är frågan om jag ska åka hem till Sala imorgon kväll för att träffa Ida på måndag, orkar inte tänka så långt, inväntar morgondagen istället...



Bild från igår, har alltid INTE klippt page ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!