a pretty face doesn't mean a pretty heart

Hej på er! Lagom trött såhär dagen efter och lite jobbigare nu med facit i hand. Men kul, det hade vi. Sarah och Sofie kom till mig runt halv 8 och så prata vi igenom den gångna veckan och catcha up varandra med en massa ointressant fakta. Sen åkte vi hem till Vatanen och var med han och Jonas och runt 11 snåret drog vi vidare hem till Damberg där dom andra var så var vi där ett tag men blev rätt snabt en promenad ner på stan och Bmb. Det var helt okej faktiskt, drinkarna flödade väl på lite för bra känner man nu med illamåendet i halsen men vafan haha. Hur som helst och det ena med det andra somna jag iallafall med en hund under ena armen. Nu har har jag precis fått skjuts hem faktiskt och ska lägga mig och kolla på lite tv och snooza lite tills jobbet börjar ikväll, lite taggad faktiskt. Sen ikväll blir det nog bara chill :)

Här får ni en sämst dagens (läs:gårdagens) outfit. Men förhoppningsvis lite insperation :)



Väska - Lindex  /  T-shirt H&M  / Transparant längre skjorta - VeroModa  /  Halsband - GinaTricot  

Har lite fler bilder från kvällen men slänger upp dom senare :) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!