Have a nice life, I´m done trying to be in it :)

Hej! Jag vet att det är sjukt tråkigt här just nu men jag har ingen energi. Ligger och hostar hela nätterna, känns som att halsmandlarna är påväg ut. Men jag är nog inte sjuk, dock säger dom att det är något i halsen som reagerar när man slutar röka och att man kan hosta väldigt mycke när kroppen har vant sig utan cigg, så det är nog kanske så då. Även fast jag legat helt kallsvettig hela förmiddagen i sängen så tog jag mig i kragen och städade. Snackade nämligen med mamma tidigare i telefon och hon sa att hon skulle göra det, så nu slipper hon det efter jobbet. Satt till och med min bror i arbete. Nu är det klart iallafall och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, riktigt rastlös, men orkar ändå inte hitta på något. Kanske bada? Det brukar jag ju göra när jag har tråkigt haha. Imorgon är det iallafall dax för jobb igen, ska faktiskt bli lite skönt. Hoppas bara att rethostan har försvunnit så gästerna inte tror att jag är dödsjuk typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!