i like my money right where i can see it, in my closet

Haft en jätte trevlig dag med mina ladies :) Sofie kom hit imorse så åkte vi förbi en mack så jag fick min morgonkaffe i vanlig ordning. Sen svängde vi förbi Sarah och sen ut mot Erikslund för att checka det nya shoppingcentret. Det var faktiskt bra tycker jag. Alla affärer som fanns, finns ju i och försig redan i stan men jag tycker ändå det var softare att springa runt där istället för i alla gallerior i city så jag tänker inte klaga :) Skulle ju då inte shoppa men jag lyckades övertala mig själv att det jag köpte var bra investeringar till vintern och andra nödvändigheter så självklart kom jag hem lite fattigare iallafall. Sen blev det en matbit på Max. Nu sitter jag här hemma heeeelt slut och matt. Ska chilla resten av kvällen, ta ett bad osv. Sen så kanske det blir en kvällspromenad, men det är bara skönt!



Svart, militärgrön, vinröd, svart, grå.. Alla utom den gråa är nya. Askass bild men dom ville inte fastna. Ska mysa ner mig i dom här hela hösten och vintern, så jävla skönt när man har en dålig hårdag dessutom! Sen blev det även en vanlig svart tub-halsduk :)


Mina blondiner har detta schampoo fast för blondiner då och dom säger att det är jätte bra så det blev dom här också eftersom mitt tog slut imorse, kan berätta senare om det var bra :)


Kommentarer
Postat av: Sanne

Sv: Tack så mycket! :)

2011-09-22 @ 18:52:28
URL: http://sannemariaander.blogg.se/
Postat av: emma

sv: ja skönaste shortsen, utan tvekan :)

2011-09-22 @ 19:03:16
URL: http://www.writtenbyemma.devote.se
Postat av: Wilma Orr

Svar: Tack så mycket!

2011-09-22 @ 19:21:47
URL: http://wilmatjejen.blogg.se/
Postat av: M

Det där shampoot är jättebra !

2011-09-23 @ 10:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!