Jag vet att jag är bäst, men ge dom andra en chans?



Man ba: Du tycker inte det känns lite lättare att fråga någon som jobbar?

Haha, Thilda satt på Jensens och skicka sms till mig och frågade en massa om menyn osv. och jag garvade högt. Men mig kan du alltid lita på, vare sig jag jobbar eller är LEDIG ;) Jobbet idag gick iallafall super bra och jag har haft jätte kul. Efter jobbet satt jag bara och snacka lite med dom andra sen gick jag till stadshotellet där pappa jobbar där min cykel stod som tur var så jag slapp gå hem med all packning jag hade med mig. Har precis diskat och nu väntar jag på att "Bode söker fru" ska börja, viktiga grejjer det där ;) Jobb imorgon igen sen träffa Thilda!


Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Haha ;) Din blogg är suuperfin förresten! Roliga inlägg osv. :D

2011-09-07 @ 20:06:46
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!