didn't realize "Let's just be friends" meant "Let's ignore each other and not talk anymore..."

Ääääntligen hemma säger jag bara :) Det har vart en lång dag, det känns lite i kroppen efter en och en halv timmes sömn faktiskt. Men jobbet gick bra, det var helt ärligt riktigt tråkigt, men det gick bra haha! My homies wasn't there om man säger så. Ska ta en lång dusch nu och sen lägga mig i sängen och titta på lite program jag misst ikväll. Bla. Bonde söker Fru, livsviktigt! haha ;) Imorgon har jag springpass iallafall så först lite jobb sen blir det en shoppingrunda med Nathalie på stan och sen jobbar jag kväll, fint det. Sa jag att jag var ledig hela helgen? :)


I still remember the last kiss we have in my apartment. The last hug, that actually felt like the end when I think about it. How I woke up in your arms and we lay there for hours until reality caught up. What we said to each other, that this is our last night. How we wiped each others tears and understood each other without a word. We said things to each other, we never told anyone. We trusted each other. I will always remember you, and I will never forget us. And when I think about it, I think I love you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!