Tisdag

Den här veckan kan verkligen få gå hur segt den vill och det känns verkligen som att den gör det också. Jätte bra! Jag har faktiskt lyckats försova mig lite, jag och Sofie sa att vi skulle mötas runt klockan 1 men å andra sidan kan ju runt 1 vara lite över 1 också, bara jag som alltid måste vara i tid haha! Är iallafall klar med det mesta, måste bara dricka lite kaffe och hitta något att ha på mig. Vi ska laga lunch hemma hos henne och bara chilla. En fågel viska att vi skulle laga hemmagjorda köttbullar, fint! Vi hörs när jag kommit hem :) PUSS

Haha kul nu skickade hon sms och fråga om jag var redo för att "le food makin'" haha och då sa jag att jag hade försovit mig lite men ska bara dricka kaffe åsådära. Då skriver hon "skönt, för jag vaknade också nyss" haha. A men det var väl bra iallafall!

Våra dagar blir preciiiiiis såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!