u used to be cute, then you got kinda cute.. But now.. What happend?


Jag & Sofie på Pluto i Maj.

Hej :) Gud, det blev verkligen en heldag hos Sofie, det var nog inte riktigt tanken från början men det var ju trevligt ju :) Började med en kopp kaffe med henne och Simon, massa skratt och prat i säkert en och en halv timme innan vi kom igång med matlagningen som vi hade planerat. Vi skulle som sagt laga hemmagjorda köttbullar. Det var första gången jag lagade det och jag måste skryta med att Simon som är Sofies pojkvän tyckte att mina köttbullar blev bäst. Vi gjorde två olika smeter faktiskt haha ;) Joru, så nu kan man det tills man blir hemmafru! Aa prata är vi duktiga på för helt plötsligt var klockan 8 på kvällen då kollade vi på Idol och sen fick vi för oss att hyra film och köpa chips så då fixade Simon det till oss haha :D Fast sen suger ju vi två på att kolla på film för vi pratar om allt och ingenting genom heeeeela filmen så jag vet faktiskt inte vad den handlar om och då är jag seriös. 

Nu ska jag faktiskt snart lägga mig och kolla på något på datorn och sen sova för jag måste upp typ halv 8 imorgon för vi har personalmöta. Sjukt kul när man är ledig.. menmen får väl gå hem och lägga mig igen sen men om jag känner mig rätt så har jag väl fått i mig en kopp för mycke kaffe vid den tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!