Vi dricker oss berusade på billigt rosé

Godmorgon! :) Den här morgonen var verkligen allt fult i garderoben, håret var så jävla fult och jag kände mig som en tjockis. Hatar sånna mornar, men det har börjat ordna upp sig nu i allafall haha. Om tio minuter ska jag cykla ner mot stan och träffa Fanny och Sofie. Det ska bli så jävla gott med kaffe, det var nämligen slut imorse. Sen måste jag köpa lite nödvändigheter och sådära, förbi systemet bland annat. Ikväll blir det mat och dryck hemma hos Sofie och sen blir det en liten utgång. Fint det :) Och jag är så glad för imorgon har jag långpanna med Sarah, för hon ska jobba extra!!! Fett.

 
 
 

Jeansväsen är från H&M


Kommentarer
Postat av: Felicia

Snygg väst!

2011-09-09 @ 21:10:29
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: fanny

Sv: Aa bilderna är fett fina. Ditt namn också!

2011-09-12 @ 20:50:21
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!