Det blir så tråkiga inlägg..

Hej!! Jag vet att den suger just nu men jag har fortfarande ingen dator här hemma och jag får lite småpanik när saker och ting inte är stilrent, (dvs. inläggen)! Men jag tänkte att jag kunde offra mig ännu en gång. Jag har vart ledig i två dagar nu, inne på den andra. Igår sov jag och åt hela dagen och zappa på tv:en. Kan säga att det behövdes efter fyra dagar i onyktert tillstånd. Har fan supit mer än vad lag vart nykter denna påskvecka. Nu är set skärpning. Men jag har haft så otroligt kul! Precis alla dagar/kvällar har varit roliga! Träffat nytt folk och bara känt mig allmänt lycklig och fri! Idag gick jag upp i tid och tog mig en rejäl dusch sen satte jag igång och städade. Hela lägenheten skiner nu och har väl i stort sätt bara balkongen kvar som det är lite skit på, ska ta tag i den också. Ikväll ska jag nog upp till pappa och Anette sen kommer Camilla hem igen :) vi hörs hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!