Fiji


Aftonbladet, Länk.

Detta är det jag fick reda på igår och därför varit ett nervrak det senaste 24 timmarna. Frida (i rött) är en barndomskompis och granne. Jag går runt med en klump i magen hela tiden och det jag fick veta när jag vaknade var att det helt säkert, klockan 08.00, svensk tid. Alltså för en halvtimme sen skulle komma en cyklon över fastlandet som dom nu har kommit till. Jag gråter en skvätt men håller tummarna så mycke som det bara går att tjejerna är i säkerhet just nu. Vill bara få ett samtal från mamma där hon berättar att allt är bra! Får se hur det går att jobba idag med det här i tankarna! Men allt kommer blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!