Sakta men säkert

Hej på er! Vilka dagar, tiden bara rinner iväg. Jobbat ganska mycke just nu, tar så många extrapass jag bara kan. Kommer kännas bättre när hyran är betald då. Svindyr lägenhet, men det kanske det är värt, eller det ÄR värt det. Jag och Camilla kommer alltså att bo i trean på Blåsbo och det kommer bli fett. Flyttar in på riktigt den sista, då är det vårt hem. Men vi har väl så gott som redan gjort oss som hemma. Jag har dock en hel del saker hemma hos mammsen jag måste hämta någon dag:)

Idag gick vi upp i bra tid, först gjorde vi lite nöje och det blev en tripp till brödet&fiskarna, fick med mig världens snyggaste skinnpaj!!! Visar bild där nere! Sen åkte vi till Ikea och käka köttbullar och drog ett varv där inne, galgar och klädstänger blev det! Sen gick vi till citygross och storhandlade! Jävlar, vad vuxenpoäng vi dragit på oss idag. Sen åkte vi hem och städade heeeela lägenheten och fixade. Och så har vi färgat håret dessutom. Att ja inte deckat än är ett mysterium.. Ska göra det nu, jobb imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!