2 Januari

Andra dagen på 2012, det går skitbra än så länge, snart smäller det! Haha nejdå, det här året ska jag ta tag i allt som jag skjutit åt sidan, från ett år tillbaka, 2 år tillbaka, 3 år tillbaka, 8 år tillbaka. Jag måste ta tag i allt som någonstans ligger och gömmer sig samtidigt som det trycker ner mig sakta men säkert. Är det någonting som inte fungerar så är det att försöka glömma något man aldrig har förlåtit, rätt ut eller tagit tag i när det skedde.

Saknar redan Ida och Johan som åkte hem till Oslo igår, jag står här för mig själv och twistar till Let's twist again like we did last summer och Ida saknas så otroligt. Det är ju vi, så in i benmärgen. Låg och kollade på massa filmer igår och victoria secret fashion show 2011, tror ni inte jag börjar böla? Haha, gör alltid det när det går bra för andra eller jag ser andra vara lyckliga, sjukt töntigt haha. Sen drog jag hem till M och bara chilla, underbart att få prata och skratta med honom igen :) Nu sitter jag här och diskuterar kvällsmddag med pappa, och hans lön? Ingen aning om varför, men det är en sak jag ska ta tag i, att prata, vara social, inte stänga in mig, försöka börja om från början :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!