a little bit stronger, every day

Hej! :D Nu är ledigheten över och jag kommer i vanlig ordning skriva att jag i vanlig ordning sitter och dricker morgonkaffet! Har precis fixat till mig och ska alldeles strax gå och sätta på mig lite kläder. Måste först komma på vad. Jag har ju fastnat i något såkallat träsk där det enbart finns, jeansvästar, skinnvästar, mössor och hoodies. Dock inte mig emot så det blir säkert något liknade dagen till ära. Jobbar bara till halv 3 och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Är jag inte kvar i västerås har mormor bjudit över oss på middag. Färgade förresten håret igår, svart svart svart. Det verkar inte bättre än att den förra färgen lossnade mer och mer för varje dag så jag bytte märke helt enkelt. Det jag körde med först var var syoss nya färger, resultatet blev helt okej den första veckan men svek somsagt med tiden. Kanske inte passade mitt hår. Jag är så sjukt sugen på att klippa av en dec eller tre, men jag ska nog inte göra det. Får bli en förändring på något annat sätt, kommer nog ångra mig om håret får lida pågrund av min rastlöshet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!