Luftens hjältar hela dan, upp i luften, över stan kommer vårat flygplan!

Jag är så JÄVLA taggad så ni förstår inte, idag smäller det! Vi åker verkligen idag. Resfeber så det heter duga! Har suttit och kollat runt i massa 2hand affärer i London idag och får någon blandning mellan panikkänsla och lyckorus i hela kroppen. Hur ska jag hinna gå igenom alla affärer jag vill, hur kommer jag någonsin att kunna få med mig allt jag shoppat och fyfan vad pengar jag kommer bränna. Men, det är jag värd! Vi kommer ha så kul vi tjejer, fan vad vi ska festa, ser fram emot vilda och en aning minneslösa nätter! Hoppas verkligen alla andra är såhär taggade haha, jag känner mig som en duracellkanin på tjack. Hög av lycka. Och självklart blir det en del sevärdigheter, posa lite med stendöda kändisar på madame tussauds, åka lite parisehjul som jag tror är det största som finns, kolla lite slott osv. Men aa, kläderna lockar ju en aning mer, sorry to say. Skulle bara vilja skrika ur mig glädjeruset just nu, så ni förstår. Sitter med det största leendet mina läppar någonsin haft. Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och fixa det sista osv. mormor kör mig hem till Sarah klockan 1 :) Så kör Micke oss till flyget sen. Ha det underbart här hemma, om det går. Själv ska jag ha den bästa tiden i mitt liv :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!