semester!

Woho! Äntligen hemma från jobbet men det innebär mer än bara så, nu har jag semester ett tag fram över! På onsdag drar vi till London tjejer, är så jävla taggad! Kommer bli magiskt! Bäst. Men just nu vill jag bara slänga mig i sängen och slå på en film med kexchoklad som sällskap. Så sjukt trött. Borko tände alla lampor i lägenheten i natt (med flit, enligt mig) så att vi skulle vakna och så när jag skulle gå upp för att släcka så kommer han med sin nyhet han inte kunde vänta tills morgondagen att berätta haha, sen var det lite svårt att somna om! haha.. men ändå roligt. Har bara hängt i veckan, och jobbat. Imorgon blir det vin med Sofie och Martina, det ser jag fram emot och på söndag får jag äntligen träffa Sarah igen! En månad har hon vart borta den jäkeln, hon kommer vara neger när hon kommer hem. Vet iallafall vem jag inte ska gå bredvid i London. hihi. Nej, sova var det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!