Snart smäller det!

Hej! Haft en bra helg? Min har vart, långdragen. I lördags så träffade jag Sofie och Martina och tog några glas sen blev det vidare hem till Daniel och sen utgång. Men jag har nog aldrig haft så tråkigt, trött, lite småsjuk å det ena med det andra. I söndags mådde man ändå som man förtjänade. Det blev middag med pappa och Anette iallafall och sen häng med M och B. Kollade på snowboardfilmen och skrev lista över vad dom skulle ha med till sälen osv. Nu har vi precis gått på stan en timme och uträttat det sista inför deras resa och sagt hejdåis:) Och jag drar till London på onsdag! :D Jag är så jävla glad!!!! Kommer bli fett! Har nog nästan lite resfeber, känns iallafall som den börjar komma. Ska snart fixa till mig lite så ska jag träffa Thilda på stan för en lunch så måste jag förbi banken. Och ikväll ska jag träffa Sarah (äääääntligen!!!) och Sofie, vi ska nog ha myskväll osv. Sen får vi se om jag åker hem till Sala senare ikväll eller om jag blir kvar. Imorgon fyller iallafall min ganska så stora lillebror 18 år, känns som att han är 15 fortfarande dock. Nej det här kommer bli en minst sagt rolig och fartfylld vecka :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!