Cirkus

Har hängt med Camilla dom senaste dagarna. Glidit runt för det mesta. Igår så hängde vi lite på arbetsförmedlingen och uträttade några andra ärenden och på kvällen så gick vi hem till Victor där Andreas och Per också befann sig. Kötta Avicci och drack vin. Sen gick vi ner mot stan och hamnade tillsist inne på cirkus där vi hade det jätte trevligt, mycke folk ute. Runt 1 kastade jag in handduken och lämnade sällskapet för min säng. Jobbade nämligen idag så det var klokt av mig. Är så gott som död nu och har den senaste timmen funderat på vad jag fortfarande gör uppe. Camilla kommer nog antagligen vid tre snåret, efter jobb på Bmb.



Jag och Cam

 
Sådär rolig såg jag ut, med och utan jacka, utan ett leende på läpparna och utan ett leende på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!