Den där blicken du ger mig är gammal nu, nog för mig.

Hej! Haft en bra dag? Dagen började ju bokstavligt talat med solsken och slutade i storm. Det var så vackert imorse, kunde ha vårjacka och converse på mig, så härligt. Men efter rekryteringsmässan som förövrigt sög så blåste det och var sinkallt. Sen kom Sarah förbi här hemma och gjorde lite av sitt skolarbete på mig, det gick super bra!  Sitter i soffan nu med sällsis och kollar på filmen "försvunnen" och äter lite godis. Har äckligt springpass imorgon men då hinner jag med träningen därimellan. Jag längtar till fredag jag, då får jag äntligen träffa Andreas och grabbarna igen, det var så länge sen:) Ha det så bra hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!