Don't look down on anyone, unless you are helping them up.

Godmorgon! Sysslat med designen lite imorse och blev rätt nöjd. Sitter här och dricker kaffe. Idag börjar jag också med sak som jag hoppas visar resultat om ett par veckor, håll tummarna. Jag berättar senare om det :) En till rolig sak är att jag antagligen ska bli kontaktperson, hoppas verkligen det blir så. Det skulle inte bara hjälpa personen i fråga, det skulle även hjälpa mig. Älskar att få växa som person och få nya erfarenheter. Finns ingenting bättre än att få hjälpa någon som har det lite/mycke svårare än en själv. Ett biobesök eller en fika med någon som lyssnar och inte dömmer är verkligheten för mig och många andra men för vissa är det en dröm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!