min sorg blev deras glädje för en stund





HEJHEJ! Min kamera fick någoin flipp, (antagligen kommit åt inställningar) så det blev väldigt ljusa bilder men men, det får la duga för den här gången. Nu är jag trött igen, haha. Men har en anledning. Blev en liten spontan utgång igår med lite vänner, här har vi inga rutiner inte. Eller så är det en rutin. Iallafall så var vi hemma hos jocke och sedan gick vi vidare till Pluto. Vet inte, men har aldrig riktigt roligt där, men det blir vad man gör det till. Och idag har jag jobbat. Nu är jag hemma och tänkte göra absolut ingenting. Bada och göra sig fredagsfräsh tills imorgon kanske. Sounds like a plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!