Vilken jävla rymdresa det blev igår, in the space hela kvällen!

Hala! Japp, vilken sjujävla fylla. Förlåt om det låter, men den här går fan till historien. Började med förfest hemma hos Damberg och jag misstänker att jag redan då blev klapp kanon. Väl nere på stan vet jag iallafall att grabbarna drog till Å och vi gick självklart vidare till Bmb som man alltid gör när man har druckit ett glas för mycke. Ingen aning om hur vi kom in men jag frågade Camilla och hon sa att jag fixade det snabt och smidigt iallafall, det var ju skönt i allafall. Väl inne på Bmb är minnet kort, suddigt, svart.. aa.. kan inte dela med mig om så mycke därifrån och helst inte resten av kvällen heller haha! Vet iallafall att jag satt på mig mina converse runt fyra rycket och traska hem till Blåsbo, måste sätt vingligt ut. Jävligt bra gjort av mig att ta av mig klackarna i det där tillståndet iallafall. Vet att jag ringde en kompis men det var någon annan som svara men jag sa att det gick lika bra med honom för att jag var rädd när jag gick hem. Bra där. Aa.. skitsamma, min mobil är iallafall sönder och lika så väggen här hemma haha! Jag och Camilla har asgarvat hela morgonen men nu känns det som att ångesten kommer och knackar på. Men fan heller, vi hade så jävla kul! Den enda som är lite jobbigt nu är att Camilla har beställt en kebabpizza men insåg just att hennes plånbok också försvann igår.. hahahaha! Ah, vet inte hur jag ska klara mig utan mobil faktiskt, det suger hårdast :S! FUCK den är mitt allt ju haha. Ajja, det löser sig. Svåra tider nu. jiises. Hörsss




Kommentarer
Postat av: Alex

Haha ja vet hur din lur gick sönder, klockrenaste att du sabba väggen i samma veva!! (eller de är iaf hur ja tolka det) kram påre!!

2012-03-10 @ 23:49:43
URL: http://lenitaalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!