Vilken Osis!

Gick nyss ner och tog min första cigg för dagen. Klockan är halv4 inte dåligt :) Pratade med mamma också, hon skulle föra över lite pengar från mitt konto till hennes för att hon skulle ut och göra några ärenden på stan till mig. Men icke sa nicke det gick inte att föra över pengar när jag var över 18 :( Inte bra. Så nu får hon pejja det istället. I och försig så är väl det bättre men känns taskigt när jag har egna pengar haha. 

  
Men nu till vad inlägget skulle handla om. Osis+ :) Osis är ett slags pulver, och fungerar ungefär som när man kryddar mat. Man kryddar sitt hår istället. Haha man delar på håret, "kryddar" lite och gnider in det i hårbotten. Lägger över lite hår och gör det igen. Så fortsätter man så tills man tycker att håret fått en bra volym. Spraya därefter för att det ska hålla! Min mamma har en sån och det är därför jag vet att den fungerar bra. Kostar runt 160kr och räcker drygt 2 månader. Min mamma är och köper mig en osis nu :)

Kommentarer
Postat av: JESSICA

De där funkar så bra tycker ja :D

2008-08-14 @ 17:27:22
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!