wow!

Jag blir lätt glad har jag märkt, dessvärre lika lätt sur. Men i allafall läsarantalet idag har ökat med 12 stycken. Hoppas det håller i sig, vilket det nog inte kommer göra. Ni hör hur posetivt jag ser på saker va? Funderar på varför. Kanske för att det alltid är kul att få veta vad folk gjort under helgen, eller för jag har lagt in extrema fjortisbilder på mig och Emilia haha. Men jag bryr mig inte så mycke om ordet fjortis i allafall. För folk ser så olika på den förklaringen av en människa, eller kanske snarare ska säga tjej. Jaja :) Belv inte av med daniella idag, hon älskar mig tror jag! Först drog hon, kom tillbaka lika snabt eftersom hennes farmor hade druckit vin och inte kunde köra henne hem. Sen skulle hon ta 23:20 bussen men kom tillbaka ännu snabbare denna gång eftersom bussschaffisen var en idiot. Bara för dom har sämsta tänkbara jobbet i världen (tog i lite kanske) så behöver ju inte det gå ut på oss alla andra. Vi fixar faktiskt så att dom får pengar till mat och hushåll varje måndag med vårat bussåkande. Jaja finns bara ett ord för nya systemet för stadstrafiken i västerås SÄMST! Någon riktig sucker som har kommit på den idén I think. Jaja, nu har jag i allafall blivit av med henne. Ligger och tänker och ser mig själv som en tickande bomb två veckor framöver, man blir tydligen jäkligt aggresiv av dieten som påbörjas imorgon. Men here I come och stå fan inte i vägen. Känner redan hur spenaten sprutar ut genom öronen. uääck. Och inte att glömma, keson.. fiifan. Jag som inte ens tål att kolla på skiten. Imorgon blir det i allafall upp en halvtimme för tidigt för att gå till affären och köpa något som jag egentligen inte vill lägga ett öre på (spenat)! Känns riktigt frästande.

Ge mig kläder, nu! Innan jag somnar ska jag be, be till gud, till alla jag känner som på något vis kan ge mig en påfyllning i garderoben. Bara nått liten då, snälla? Som kanske, ett nitskärp, ett par otroligt snygga kilklackar från H&M eller varför inte ett par stentvättade jeans? Det är värt ett försök i allafall, för det jag skrev ovan är fan måsten att ha i garderoben snarast möjligast! Nej, nu blir det att läsa lite favorit bloggar och sova. Vi hörs imorgon :) Då slänger jag kanske upp 20 sanningar om mig själv, (läs:Scary). Och uppdatering om dieten. I och försig är det nog inte vanliga fanny som skriver imorgon, utan monsterfanny. C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!