Nu har jag äntligen dator :)

Inte haft datorn hemma i helgen, därför har det inte blivit så mycke bloggande :)

Igår kväll var iaf den bästa på länge :) Först kom tjejjerna hem till mig. Daniella Emilia och Annice :) Så gick vi drygt hundra meter utanför min dörr så var vi på förfesten haha. Andy tror jag namnet var. Där var i allafall Andreas som jag inte träffat på jätte länge, så det gjorde väl min kväll ungefär haha :) Jaja. vi var i allfall där hemma till klockan 10 ungefär sen drog vi oss ner till Bill o Bob, där var det knökfullt så många drog. Men jag andreas tom thilda tove och daniella stannde och tog en Öl :) Sen gick jag och daniella över till bellmans och hälsa på några kompisar. Och efter det drog hon. Då drog jag andreas thilda och tom vidare till Å och checka lite. Men vi gick lika snabt typ hehe :) Sen blev det konrad ett tag bara för att vi inte visste vart vi skulle dra. Där blev det mycke mycke dans :)


Thilda jag och andreas haha :)


andreas jag och thilda :D huhu

Kommentarer
Postat av: Thilda

Vilken JÄVLA bild på mig där längst ner!

2009-05-03 @ 22:50:59
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!