I just want a TV for Christmas

Jag - Marcus.. vad önskar du dig i julklapp?
Marcus - Ja vad önskar du dig?
Jag - Men seriöst, jag vill veta?
Marcus - Ja... en TV hahaha... (ser i ögonen att han är en gnutta seriös)
Jag - Ah men? Seriöst alltså.. det fattar du väl..
Marcus - JA jag skojja. Men typ nya björnborg kallingar?
Jag - Björnborg.. är inte det lite 2007?
Marcus - Amen vafan ska man ha på sig under kläderna i år då?
Jag - haha.. jaja, kallingar.... kul...
Marcus - Men vad önskar du dig då?
Jag - *tänker*.... Men du har väl inga pengar?
Marcus - EH JO? jag har massor av pengar.. jag får studiebidraget?
Jag - Ah.. jo.. typ nagellack? haha


Haha lite roligt också. Camillas lillebror som är typ 7 år tror jag? Han önskar sig BARA 5 tusen i julkapp. Bara sådär. Ingen anledning alltså. Bara lite cash. Haha så jävla söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!