I miss your love



HejHej :) Nu är jag inne i värmen igen. Gick på stan med mormor och det var svin kallt. Först gick vi runt och kollade och jag fick med mig en jättefin pälsmössa hem som går typ i grått. Den passar till lite mer än den jag köpte sist också :) Sen så köpte jag julklapp till jobbet, haha säkert bara jag som tkr det är skitkul, stod och garva för mig själv. Och så är det lite internt men några kommer förstå iallafall haha. Så gick jag till frisören och beställde hår i rätt färg och längd och fixade julklapp till min bror. Sen gick vi hem till mormor och tog upp hennes julgran och klädde den. Finns det något tråkigare förresten? haha alltså, det kan inte vara många som tycker det är roligt? Jaja, eller så är det jag som är så otjejig bara. Sen drack vi kaffe och käkade kakor också hih.Nu ska jag fortsätta att kolla på en serie som heter "våra vänners liv" den är så jävla rolig så jag dör. Går på svtplay. Sista avsnittet gick på tv igår. Vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!