puss



Nu har jag precis fixa till mig lise, sitter i pyamas som ni kanske ser men det måste det bli ändring på fort som fan för ska med bussen som går klockan två till västerås. Haha orkar inte gå till stationen som ligger 200 meter längre bort så får vänta på jobbet i en timme, menmen har inget att göra här hemma så :) Efter jobbet ska jag antingen träffa andreas men så blir det nog inte för han fullt upp med flytten så kanske åker hem och drar en solning till. Dock ska jag välja ett annat solarium denna gång för igår la jag mig i ett som hade brakat sönder? Hela där man ligger var helt krossat, undra vem som hade lagt sig i det... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!