people always leave, and sometimes I do too!

Hej :) Hur mår ni? Jag mår jätte bra idag! Har haft ett leénde på läpparna och i hjärtat hela dagen :) Dagen började såklart med jobb. Skulle slutat halv 4 men både jag och Nathalie fick gå klockan 2 och vi fick äta mat också så vi satt oss där uppe och käkade lunch och bara prata. Satt där i drygt 2 timmar, så mysigt så. Drack lite kaffe och hade det trevligt. Så kom den ena efter den andra förbi och höll oss sällskap. Nu är jag bara hemma och njuter av hur resten av veckan ser ut. Ska jag berätta? Jag jobbar på torsdag. Alltså ledig imorgon och på onsdag, samt fredag, lördag och söndag. Jag tror faktiskt aldrig det har hänt förut, att jag haft ledigt en hel helg sådär, as skönt!

Ett tips om ni har tråkigt en kväll och allt som går på TV suger, kolla på Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst". Här är en länk: http://svt.se/2.159697/2529321 Jag garvade konstant i en timme!





Kommentarer
Postat av: amanda

tack så mycket! :D

as bra blogg har du btw!

2011-09-12 @ 20:48:38
URL: http://kungligtblod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!