stop tricking me. Love me or hate me. I´m done with the in between shit. No more games, cuz you will always win.

HejHej! Det är lite tur i oturen att man alltid ska bli sjuk när man är ledig faktiskt. Man vill ju hitta på saker då men orkar helt ärligt inte det nu. Ligger i sängen helt utslagen och hostar hela tiden. Har knappt någon röst heller, jätte jobbigt. Ledig imorgon också iallafall, kanske åker tillbaka till Västerås då igen, vet inte :) Eller så åker jag ut med mormor i skogen kanske och plockar lite kantareller om det finns några kvar? Frisk luft har ju ingen dött av iallafall. Tror jag ska be mamma steka kantareller till mig ikväll som jag plockade för ett tag sen, sjukt gott. Har kollat på lite filmer idag iallafall och bara chillat. Håller på att titta på "hur många lingon finns det i världen" nu, den är fin :) Älskar att vara på mammas jobb, för det är precis sådär :) Man får sig alltid ett gott skratt och en klapp på axeln och lite sarkastiska skämt med glimten i ögat! Hade tänkt och ta ett bad nu faktiskt, fräscha till kroppen lite på alla sätt och vis. Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!