det finns bara en som mig och det är jag

Det finns absolut bara en som dig är och det är du..

Jag är fortfarnde i en annan värld. Jag vet inte ens om jag existerar just nu. Sova vore skönt. Just vad jag ska göra också. Jag orkar inte sitta uppe och vänta på dig längre. På dig, du som aldrig kommer in på msn. Buhuw. Det var bara önsketänkande från min sida. Och inte blidde det så inte. tack för blickarna i allafall ponken lilla. Du gjorde min dag, lyckoruset varade i allafall ett par sekunder, tills du vände dig om och gick. Men ditt äs gör mig minst lika upphettsad, om inte mer.

Whaat? Jag är förvånad.. 70 läsare? Vart kom ni ifrån. Som änglar sända från hilmen? Ni är mer än välkomna och var vänliga att stanna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: :)

2008-09-15 @ 22:03:13
URL: http://mceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!