.


Emilia natta och jag förra vinterna haha :)

Slutade 6 igår istället för 8 så det var skönt. Drog hem och chilla ner ett par hekto och sen gick jag vidare hem till Thilda. Sen gick vi till gränden och åt lite mat och drack latte. Provade white chocko, det är alltså latte med vit choklad och den smakade bajs, enligt mina smaklökar iaf haha. Sen gick vi hem för att vi skulle kolla film med pontus och marcus men tillslut sket vi i det och jag drog hem. Satt och kollade på tv med Karolina ist. Nu ska ja dra!

Kommentarer
Postat av: ✩

Kan inte du skriva ut vad du ska ha på dig på nyår? och gärna lägga ut en bild på det, eller om du itne vet kan du väl beskriva hur du vill att den ska se ut. och hur du ska fixa dig i håret och sminkningen? :) skulle vara kul med tips från någon som dig som är så fin!

2009-12-15 @ 16:09:29
Postat av: jeanette

miss u girl :)

2009-12-15 @ 22:30:18
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!