sovmorgon!

Fan vad skönt det är att sova ut. Fast verkligen alla skickar sms på morgonen. Camilla är tex. expert på det. Hon har jullov nu så då ska jag skicka sms och ringa henne varje morgon jag går till jobbet :) (haha jag skojjar). Jag somnar ändå om på en sekund.

Nu kommer Mills snart hit, då ska vi först till blåsbo och hämta lite kläder. Sen åka vidare hem till malma oc hämta ännu mer kläder. Det är ju Maskinen ikväll och det är fet förfest hos Thilda. Funderar på att spåra redan då... (skojja igen). Ni som inte känner mig förstår inte att jag driver om rätt mycke haha. Jääjä. Karin, justina och tjejjerna kommer. Så kommer lite personal från gränden och pluto haha. Så kommer pontus och grabbarna grus troligtvis. Hoppas camilla är på, men tror inte det :( Inte lätt att ha ett studiebidrag att leva på. SIST men INTE minst så kommer lilla jag :) haha.

Kände ett lyckorus genom hela kroppen när jag kom och tänka på att 91:orna har väl julbal idag? Det betyder att dom inte är på maskinen? Äsch, dettta är för bra för att vara sant. (ja camilla är 91 men hon är mycke mognare än er andra).. HAHA okej jag är trött och på cp humör.

Ska dra till blåååsboow nu. So long suckers.

No matter what, you never see me cry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!