va inte så jävla glad!

Inte på morgonen i allfall.. Pappa kommer hem och pratar, sjunger och visslar.

Pappa - Har du vart hos arbetsförmedlingen?
Jag - (ligger i sängen) Japp!
Pappa - Nej det har du inte..
Jag - Nej varför frågar dudå?
Pappa - Gå upp nu!
Jag - Jag SKA!
Pappa - Jag står här tills du går upp!
Jag - haha.. mm gör det
Pappa - Åh.. jag drar ut datasladden så kan du inte sitta vid datorn!
Jag - Haha.. mh lycka till :)
Pappa - Aha.. vad det betterisladden.
Jag - Haha ja, draa nu!
Pappa - Tror du jag skulle kunna söka till idol om jag var 15 år yngre?
Jag - Haha, kan du bara sluta prata!
Pappa - Gå upp då!

Orka att min pappa verkligen har sådan åldersnojja. Om inte jag pallar med han hur pallar han det själv då? Jajja, jag ska väl gå upp och duscha alldeles strax. Ska bara ta en cigg. Måste ju passa på att röka medans man får ;) Har ju "lovat" sebastian att på måndag är det slutrökt. Hm, säger bara lycka till! Jajja, vi hörs senare!

Värsta roliga konversationen också:

Pappa - Du jobbar på lördag
Jag - aa jag vet, jag börjar när vi ska köra ut cateringen!
Pappa - A den är till skultuna, till daniel och sara
Jag - Daniel och sara?
Pappa - Jaa ulricas bror... (ulrica är alltså pappas tjej före karolina)
Jag - hahaha.. det har du knappast sagt till karolina! haha
Pappa - Jo
Jag - Näe
Pappa - Jag har sagt att vi ska på catering till skultuna
Jag - Ah men inte att det är till ulricas bror
Pappa - haha.. eh.. nej :P haha!
Jag - Det är inte kul, du hade velat veta om hon skulle träffa sitt ex syster/bror
Pappa - Äsh hon bryr sig inte om det :)
Jag - Nej men det var lite pinsamt sist när jag råka säga att restaurangens vaktmästare var hennes pappa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!