Lysekil dag [9]

Ibland skriver jag fina dikter, ibland inte alls så fina.

Du är som gurkan på en cheeseburgare - Äcklig, är där du inte hör hemma, liten och irriterande, oförstårlig, ingen vill ha dig, kastas på papperet och knögglas ihop, slemmig, passar bättre någon annan stans, förstör matlusten, man vill bara bli av med dig, alla undrar när du ska försvinna hur vårat liv, lägger dig i saker där du inte hör hemma, precis lika obetydlig och du kan ligga i burk där du hör hemma.


Behöver jag skriva att jag är trött och rastlös? Fyfan vilken jäkla pissväder det har vart idag.. får myror i brallorna av att inte göra att skit. Men på onsdag åker jag hem och jag är faktiskt glad över det :) Den lugna delen av mig vill inte hem, den vill vara här föralltid. Den större delen av mig som saknar mina vänner som fan och skriker efter party den vill mer än hem och börjar snart slita sig i håret.

Ska njuuuuuta av sista dagen imorgon med min älskade mormor och mamma, utan dom hade inte jag heller funnits. Inte en chans i världen jag skulle klara mig utan dom. Dom är värda allt!

Ska försöka sova nu, toodles.

Kommentarer
Postat av: thilda

älskart!

2010-07-20 @ 19:29:07
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!