everyone says love hurts, but that isn't true. loneliness hurts, rejection hurts.losing someone hurts, envy hurts.

HejHej. Lite depp, hemlängtan smyger sig på mer och mer. När jag gick och skura golvet imorse på jobbet hade jag kunnat börja tjura på tre röda om jag hade tillåtit mig det. Men nej, strunta it.

Sanningen är den att jag inte har släppt en enda tår sen jag flyttade. (en liten sanning) Hemma grät jag mig till sömns ungefär varannan dag. Att det tog sådan tid för mig att bara dra där ifrån? Att jag inte insåg att, "såhär ska man inte må, det ska inte behöva vara såhär". Men jag är glad att jag våga ta steget. Som jag skrev förut, det är lättare att leva med smärtan än att göra någonting åt den. Men fyfan vad skönt det är när man tagit tummen ur arslet och torkat tårarna. Ska aldrig mer låta mig lida på det sättet igen, för det är verkligen vad jag gjorde.

Sen ligger jag här och tänker på min älskade vän Camilla. Hur hon står ut där hemma bland alla osäkra människor. Jag förstår inte hur dom orkar. Väx upp förfan?! Såg en kommentar på hennes blogg som löd typ "du ligger med alla, alla skrattar åt dig". Alltså snälla? Om det nu hade vart så får väl hon förfan ligga med vem hon vill och hur många hon vill? Okej, jag kan förstå om man slänger ut kommentarer om "ush vilken ful klädstil hon har" om man är osäker på sig själv och vill trycka ner andra. Men att helt seriöst lägga sig i någon annans sex liv är inte det lite way to much? Eh fyfan blir äcklad bara jag tänker på det helt seriöst, vet inte om jag ska skratta eller skratta! Och att skylla sina problem på andra är väl lite omoget? Kan ni tänka er själva stå där när ni är 30 år och skyller på andra för att allt går åt helvette? Verkar vara en jävligt skön metod, men tror icke man kommer så långt med det.

Nej som sagt Camilla, your the best, fuck the rest! (haha älskar min humor). Yeye, har kollat på paradise hotel norge för ett litet tag sen och nu tänkte jag faktiskt sova. Ska inte jobba imorgon så får sova hur länge jag vill. Kommer väl vakna vid 10 och vara klarvaken kan jag tänka mig :)

Puss på er.
(och om nu någon skulle bli provocerad av mitt inlägg, var förfan man nog att inte vara anonym.)

Kommentarer
Postat av: camilla

hahahhaha, skön du är fanny :) ja saknar dig & din humor som gör en på gott humör när allt skiter sig!

2010-03-26 @ 09:15:55
URL: http://camillahellstrom.blogg.se/
Postat av: MADELENE ANDERSSON

haha skylla sina problem på andra. konstigt när det är de den som är problemt !

2010-03-26 @ 13:25:31
Postat av: fanny

Okej, alla får tycka vad dom vill. Men jag förstår i allafall inte hur hon kan bli problemet.

2010-03-27 @ 02:10:09
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!