Toppen dag :)

Det var bara jag och Kersti på jobbet idag. Stod i kassan hela dagen.. lunch och lite rökpauser så är jag nöjd :) Fast blir fortfarande lika förvånad och arg över alla konstiga frågor. Är det priset på prislappen som gäller? Om jag köper allt det här får jag lite rabatt då? Kan jag pruta ner 20 kronor? Alltså, är det såhär på alla klädaffärer eller är det bara för att det är secondhand? Börjar funda alltså. Och jag har sjukt svårt att le tillbaka och säga: Ja det är det :)! Vill heldre säga: Ja vi brukar köra efter priset på prislappen på det här stället har dom andra klädaffärerna något annat system?

Ida kom och jobba på eftermiddagen också. Så jobbade vi över en timme för vi behövde rydda (städa) tills imorgon för då kommer självaste SVT och filmar. Kul att Kersti tvingar mig stå i kassan då. Hon sa att jag inte hade något val.. haha. Kanske så gillar jag och synas ibland, MEN jag vill verkligen inte vara med på tv. Antingen kommer jag börja asgarva, just för att jag inte får. Eller så kommer jag typ säga omedvetet: "Nej grabbar, vi tar om det där!" när jag tar betalt av en kund i direktsändning. Wish me luck anyway!

Efter jobbet gick jag och Ida hem från jobbet. Det är en långprommenad på drygt 45 minuter :) Perfekt faktiskt. Och imorgon börjar jag och Ida gymma! Imorgon är Xyckling! Vi har bokat enda tills på söndag men minns inte alla pass nu. Vi ska köra en prov vecka men kommer antagligen köpa gymkort på måndag då lönen trillar in :) Skulle vara så jävla fett av oss om vi tog det här lite seriöst :) Och jag vill verkligen göra den där saken jag får göra om jag går ner till 50kg :)

Nu ska jag kolla på GG och Paradise hotel Norge :) Känns faktiskt som att man följer sitt egna land när man kollar på det, haha! Hörs tomorrow :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!