I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken. And the one that could brighten up your day even if she couldn´t brighten up her own.



Haha, hittade en bild på mig och broshan hemma hos mormor. Jag minns det där. Vi satt alltid ihop trädgårdsstolarna i trädgården hemma hos mormor och morfar när dom vuxna satt och drack drinkar. Tänk vad liten och lycklig man var :)


Jobbet idag gick bra iallafall. Först var vi tre men sen så var det bara jag och Björn på kvällskvisten. En ny på jobbet. Det gick bra. Sofia gick in i köket så vi körde där ute :) Ja, jag har inte så mycke att säga faktiskt, är ganska trött. Ska snart lägga mig och kolla på lite serier och försöka somna i tid så jag kommer upp i lagom tid imorgon. Jobbar bara kväll imorgon, sjukt skönt på fredagar. Då har man kraft och energi för att vara superduper trevlig hela kvällen lång haha :) Jobbar lördag och söndag också så händer inte något speciellt roligt denna helg. Eller jo, ska träffa bästa damis på lördag för att catcha up the latest och sådär, det kommer bli trevligt. Imorgon kommer mammas bästa vän från sthlm hit så ska nog hem efter jobbet och umgås lite med dom :) Vi hörs imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!