wejki wejki?

Alltså är jag dum i huvudet? Igår skrev jag ju ett inlägg om idag som att det var fredag idag? När jag tänker efter nu så fråga sofia mig igår hur jag jobbade idag och jag sa att jag jobbade kväll. Hur fan kan jag ha missat en dag bara? Det är iallafall torsdag idag och här sitter jag och dricker kaffe och lite småstressad över att jag ska till jobbet så kollar jag på schemat. Ser att Sofie jobbar på fredagen som hon sa att hon inte gjorde, då hon egentligen pratade om idag (torsdag). Så något var skumt. Ringde mamma och fråga två gånger, är det verkligen torsdag idag? Och ja, det är det. Vet ni huuuuuur svårt jag hade för att komma upp idag eller? Ajja, men då kan jag dricka mitt kaffe och gå tillbaka till sängen och kolla på gossipgirl avsnitt tills jag somnar hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!