skjut mig

Åh gudars skymmning. Klockan är redan fem och jag har inte vart utanför dörren, vet knappt vad det är för väder men det ser ut som att solen lyser. Har inte ens vart ute och rökt, då är man trött. Ligger här i soffan iallafall och är hungrig och godissugen och har lite blandade känslor i kroppen. Ska iallafall vänta på att Camilla slutar jobba klockan 8 så ska vi gå och köpa pizza och gottis, kommer fan svimma innan dess menmen.. Får lite panik över att bara ligga här och dö ikväll när jag är ledig och allt i helgen, men jag vill fan inte göra något annat än det.

Igår då iallafall. Efter jobbet åkte jag hem och firra mig lite sen åkte jag hem till Peter där Damberg och Tom var. Sen kom även lite fler grabbar. Vi satt mest och lyssnade på musik och snacka. Runt tio så gick dom till bill&bob och jag gick till Camillas jobb och väntade på henne. Sen gick vi till robin och grabbarna och förfestade lite med dom också. Haha dom grabbarna alltså.. Sen gick vi iallafall till Bmb och rocka lite tills det blev bråk och blabla.. jag var dock inte en del av det bråket ska jag ha sagt! :) Sen åkte jag iallafall hem och somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!