smile at the bitch that hates you the most

Hej :) Fick något ryck och börjar prova lite kläder såhär vid midnatt eftersom jag fick upp massa bilder i huvudet. Men det är ju ingenting ovanligt, nästan så jag vet att allt står rätt till då. Har vart så sjukt oinspererad när det gäller kläder den sista månaden så det är skrämmande. Idag gick det till och med så långt att jag satt på mig mjukisbyxor och en hoodie, det var väl det som fick mig att öppna ögonen haha. Detta var iallafall en av det saker jag provade. Den lilla svarta är från början ett linne jag snott ur mormors garderob som helt enkelt passade bättre som klänning på mig. Och "skärpet" är flätade läderband med fjädrar längst ut som egentligen ska sitta på en jeansskjorta. Skorna ser ni inte så bra på bilden men det i allafall dom nya skorna jag köpte i veckan. Kommer säkerligen upp en bättre bild snart. Men det jag vill komma fram till är att såhär vill jag se ut en varm sommarkväll snarast :)

Jobbet idag gick bra, hade kul, men jag var jäkligt trött och sliten och hade heldre vart någon annanstans om man säger så. Efter jobbet traska jag och ante hemmåt. Tvinga på han och hans cykel min tunga påse med kläder och en skumpa som jag vann i helgen för att jag vann tävlingen vi hade på jobbet. Gick iallafall hem och chilla tills jag tog mig till affären och köpte mjölk till morgonkaffet och lite annat smått och gott. Har bland annat tröstätit mig på ben&jerry´s glass för att sverige förlora vm-finalen, dock började jag käka redan innan dom börja spela men känns ju bättre att skylla på någonting lixom. Nu ska jag snart lägga mig till rätta under täcket och sova lite innana det är dax för en ny jobbvecka. Nya tag. Here we go! Ledig nästa helg och det ska jag leva på hela veckan lång :)

godnattis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!