Vill ni se något roligt?

Är ni också bakis? Vill inte ni också ha något roligt att kolla på.. Haha ni vet låten bag in da box, sommarplågan. När jag och sandra hade tråkigt en morgon så bestämde vi oss för att dela med oss av våran sjuka humor. Nu kommer det bli som vanligt vissa kommer hata oss andra kommer garva ihjäl sig. Jag garvar, sandra också! Det är drygt 2000 personer som kollat på videon på youtube och jag kan säga att det är blandade kommentarer. Haha sånna som typ, so lame, ni borde typ dö och a jag vet inte vad :) Kul med lite utländska kommentarer också, Nu får dom se hur svenska tjejjer kan bet'e sig ;) VIll ni se den?............. nej jag tror inte jag visar den. Eller JO.
Ett gott skratt förlänger livet, right?



Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack desmma =)

2008-08-16 @ 19:50:55
URL: http://ovanmolnen.blogg.se/
Postat av: JB

Fanny, din önskan är uppfylld



:-)

2008-08-16 @ 20:16:14
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!