yeah, it's a broken hallelujah

Hejhej. Ska ta 10 bussen till vässan och har inte fixat klart mig än. Har lite små brådis känner jag. Men jag orkar inte stressa. Det är sjukt. När jag har stressat en hel dag i skolan och jag kommer hem, då skakar mina händer som aldrig förr. Kan inte hålla still dom. Att knäppa kort är nästan omöjligt. haha

Ska gå på stan med sandra som sagt. Ska försöka hitta en vit klänning eller något i den stilen. Fårse om det är något som faller mig i smaken huhu. Hatar och gå på stan när man inte har nå mycke pengar :( 700 spenn bränner jag ju lätt ikväll på krogen så det får bli nått litet på stan bara. Ska ringa pappi och tigga lite cash också. Det funkar alltid med hundögon. (A)

Vi hörs väl när jag kommer hem från stan, antar jag. A så måste det bli :) Vi hörs? bajsa hårt


bestfriends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!