Missfärgat eller "cool" ? haha

Alltså jag har ju sagt att sandra och daniella färgar håret. Nu blev daniellas färgning klart. Hon skulle färga blondt typ. Det blev inte riktigt så.. det blev orange. Daniella tar av sig handuken för att kolla på resultatet:

D- Nu tar jag av mig handuken och kollar :)
F&S- hahahahahahahahahahahahahaha
D- Det ser förjävligt ut ju
F&S- hahahaha, alltså det är rätt orange..
D- Sitter med händerna för ögonen..
S- Det är inte så fult.. hahaha
D- mmm
S- Nej men det är faktiskt en riktigt coool färg, hahah..
Daniella kollar på mig
F- hahaha, alltså jag garvar inte åt dig, jag garvar åt sandra.. (försöker hålla mig för garv)
D- Det värsta är att jag inte ens kan gå till affären och köpa hårfärg..

Åh stackarn. Men a somsagt det var ju en rätt cool färg, som sandra sa ;)

Kommentarer
Postat av: Emilié

tack! sov så gott :)

2008-07-03 @ 00:40:16
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!