Arg!

Hatar att vakna upp på det här sättet fan. Pappa ringer och skäller om att ja inte får plats i bilen hem för att min brosha har med sig en fucking kompis. Orkar inte, han kan väl ta bussjäveln hem istället. Ah så nu får jag åka buss hem med min jävla packning. Åh det värsta som finns är verkligen att bo i en resväska och det kan nog alla skiljsmässo barn intyga. Om dom typ inte har 10 minuter i mellan föräldrarna. Drygt som fan. Och jag är så jävla förbannad just nu. Men det var ju inte riktigt det ja skulle skriva om nej.


Igår kväll då :) Skulle ju haft filmkväll med emilia men hon dissa mig, buhu. naaaat! Skoja, nej men jag och daniella drog hem till hennes famor istället som bor här på stan började fixa oss och blev lagom klara till ungefär 11 då vi drog till geccobar :) Där träffade vi michaela och hennes kompisar, som va astrevliga :D Så vi dansade, drack, och skrattade typ hela kvällen, och den gick verkligen fort =/ Jag var inte ens en gnutta trött när vi skulle hem så jag daniella och michaela drog på efterfest hos några som bodde "typ" i stan haha :) Där man kunde bada bubbelpool, få gratis dricka och schysst sällskap. Men jag och michaela drog hem vid 4 för vi pallade inte mer. Somna väl kanske vid halv 6 eller någonting :)

du kan inte vara gay?
bara emilia och daniella förstår haha!

miss u :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne de är lugnt ;) Gay ahhaha

2008-11-19 @ 17:09:00
Postat av: fanny

kuuul.... haha.

2008-11-20 @ 15:26:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!