förändring

Känner att ett besök hos frisören vore behövligt. Är trött på det långa livlösa håret. I och försig skulle jag aldrig mer än toppa mitt hår ett par centimeter men en lugg kanske skulle sitta på sin plats igen? Och ett par blonda slingor låter lockande. Det är ju i och för sig vinter och det kanske bör bli lite mörkare, men det låter inte så lockande. + att alla jag frågar om tips säger att jag verkligen inte ska färga tillbaka håret mörkt och det kommer nog inte hända. Känns igentligen som att den feta sneluggen kommer och hälsar på snart och att det kommer bli väldigt poppis så kanske ska satsa på den lite i förväg istället? Ja ni ser vilka ilandsproblem jag lever med. Ni är runt 50 stycken som läser min blogg, lite tips kan jag väl få? eller...

Här är jag, mörkhårig med lugg.


Ska jag våga sätta på en skräckis nu eller? pappa kom och lämnade filmer och han kom på i sista sekund att alla var läskiga och att jag knappt vågar sova ensam. Men jag har tråkigt och vet inte riktigt vad jag ska göra annars. Funderade nyss på att jag skulle lägga mig i badet och softilera ett tag men jag är så varm så jag kommer ligga och vrida och vända på mig som en ål. Känns onödigt. Äta glass kanske? haha Ja, vad gör fanny när hon har tråkigt.. äter :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!