Godmorgon :)

Kunde inte somna igår. Kanske somnade vid 4 bara för att jag var så rädd. Och jag skulle lixom upp klockan 6 :/ Men hade bara en lektion idag så jag missade ingenting typ. Orkar igentligen inte bry mig heller, för finns det något jag hatar mest av allt på hela jorden så äre typ skolan. Jag orkar inte med den längre, ja vill bara spy på den! Och alla lärare kan bara dra sig någonstans.

Emran har håltimme snart så då ska han komma ner på stan hem till mig hihi (A) bara för annars hinner inte vi ses någonting idag typ. Emilia slutar 15.40 då kommer hon nog till mig också, eller så skulle hon hem först, minns inte men aa det löser sig hihi.

Nu ska jag äta frukost och kolla på film :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Leffepåluren

15.20 om man får be :'(

2008-11-10 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!