halv 3 :/

Ojoj, tiden går fort när man har roligt som man brukar säga. Jag la nyss på telefon, har pratat med Emran i mer än typ 3 timmar haha. Stackarn, han som ska upp klockan 6 :( jag börjar i allafall 11:40 imorgon :D hur skönt som hälst! Efter skolan blir det nog att vara med Emilia och sen träffa Emran efter hans träning. Sen blir det att åka hem till sala :) Måste hämta massa kläder till helgen alltså.Och jag vet igentligen inte vad jag ska vara på halloween men det löser sig alltid. Det gör det ju för det mesta. Löser sig alltså :) Alltså, blir galen. Hatar att sakna någon. Men det är ändå det som gör en så lycklig. Att man går och längtar efter någon lixom. Och vafan, jag har inte rökt på snart 4 dagar :O är jag bäst eller är jag bäst? Jag trodd verkligen inte det här om mig. Men har man en bra anledning till att sluta så är det kanske lätt, vem vet. Jag är i allfall stolt över mig själv. Men fa-an vad jag längtar tills den dagen då röksuget släpper. Att gå en hel dag utan att tänka på att man vill ta en cigg, fatta skönt :) Aa-a det kommer det kommer. Jag måste bara se till att INTE röka i helgen för då måste jag typ börjar om på måndag igen och det är inte värt det kan jag lova. Men nu ska ja sova :)

EEEEh? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!